Sök
Filters
Stänga

RK XW RINGKEDJA 530XRE/104 ÖPPEN KEDJA MED NITLÄNK Suzuki GS 450 Speichenrad

Lagerstatus: I lager
Artikelnr: 794.05.25
Leveranstid: 1-5 arbetsdagar
Tillverkare: RK
1 181,00 kr
Klarna Payments Creditcard Apple Pay Google Pay PayPal

 


 

  • Snabb leverans med GLS – din order kommer snabbt fram
  • Säker betalning – vi skyddar dina uppgifter
  • Dela upp betalningen med Klarna – enkelt och flexibelt
  • Hitta rätt delar – använd vår precisa sökmodul
  • Över 20 års erfarenhet

RK XW-RINGK 530XRE/104 Kedja Öppen med Nittlås

RK är en erkänd tillverkare av drivkedjor för motorcyklar och har i över 40 år varit leverantör till alla större japanska motorcykeltillverkare som originalutrustning. Dessutom är RK också det föredragna valet bland många racingteam i MotoGP, motocross och Paris-Dakar Rally. Denna erfarenhet och expertis gör RK XW-RINGK 530XRE/104 till ett pålitligt val för både mekaniker och motorcykelägare.

Produktbeskrivning:

RK XRE-kedjan representerar en vidareutveckling av den tidigare XSO-serien. Kedjan använder XW-ringarna, som har en speciell form, vilket möjliggör en effektiv försegling vid sex tätningspunkter. Denna konstruktion är designad för att förhindra förlust av smörjmedel under alla driftsförhållanden, vilket är avgörande för att säkerställa optimal prestanda och livslängd.

  • Typ: XW-ringkedja
  • Tätningspunkter: Sex tätningspunkter med två stabilisatorer för att förhindra att ringarna vrider sig
  • Livslängd: Upp till 50% längre livslängd jämfört med standard O-ringkedjor

Material och konstruktion:

Kedjan är tillverkad av vanligt stål, vilket ger en solid och hållbar konstruktion. Den öppna typen av kedja är designad för att klara av de krävande förhållandena som finns på vägen eller banan. Med en dragkraft på upp till 4400 kg är denna kedja kapabel att hantera stora belastningar och säkerställa en jämn överföring av kraft från motorn till bakhjulet.

Kompatibla fordon

  • Suzuki GT 380 (1973-1979)
  • Ducati Supersport 750 SS (1973-1974)
  • Yamaha XS 650 (1975-1982)
  • Kawasaki KH 400 A (1976-1978)
  • Suzuki GS 400 (1977-1983)
  • Honda CB 650 C (1980-1983)
  • Ducati Indiana 650/750 (1986-1990)
  • Och många fler modeller från dessa märken.

Den specifika konstruktionen och materialvalet gör RK XW-RINGK 530XRE/104 kedjan lämplig för både touring och sportkörning. Oavsett om du kör på landsvägen eller deltar i racerlopp, kommer denna kedja att ge pålitlig prestanda och lång livslängd.

Tekniska specifikationer:

Tekniska Data:
Steg:   530
Längd:   104 Länkar
O-ring typ:   XW-Ring
Tillverkare:   RK
Typ:   XRE
Konstruktion:   Öppen
Draghållfasthet
(kg)
:   4400 kg
Färg - Yttre plattor:   Vanligt Stål
Färg - Inre plattor:   Vanligt Stål
Anslutningslänk typ:   Hålrivets länk
Produkt på rulle:   725.10.91
Lämplig Solid Rivet Link:   725.11.51
Lämplig Hollow Rivet Link:   725.11.50

GTIN: 4935531513810 | MPN: 794.05.25

Vid byte av kedjan rekommenderas det att kontrollera och eventuellt byta kedjeskivorna för att säkerställa optimal funktion och livslängd av det totala drivsystemet.

Se den kompletta listan av fordon som delen passar på, nedan:

RK XW-RINGK 530XRE/104 Kedja Öppen med Nittlås

RK är en erkänd tillverkare av drivkedjor för motorcyklar och har i över 40 år varit leverantör till alla större japanska motorcykeltillverkare som originalutrustning. Dessutom är RK också det föredragna valet bland många racingteam i MotoGP, motocross och Paris-Dakar Rally. Denna erfarenhet och expertis gör RK XW-RINGK 530XRE/104 till ett pålitligt val för både mekaniker och motorcykelägare.

Produktbeskrivning:

RK XRE-kedjan representerar en vidareutveckling av den tidigare XSO-serien. Kedjan använder XW-ringarna, som har en speciell form, vilket möjliggör en effektiv försegling vid sex tätningspunkter. Denna konstruktion är designad för att förhindra förlust av smörjmedel under alla driftsförhållanden, vilket är avgörande för att säkerställa optimal prestanda och livslängd.

  • Typ: XW-ringkedja
  • Tätningspunkter: Sex tätningspunkter med två stabilisatorer för att förhindra att ringarna vrider sig
  • Livslängd: Upp till 50% längre livslängd jämfört med standard O-ringkedjor

Material och konstruktion:

Kedjan är tillverkad av vanligt stål, vilket ger en solid och hållbar konstruktion. Den öppna typen av kedja är designad för att klara av de krävande förhållandena som finns på vägen eller banan. Med en dragkraft på upp till 4400 kg är denna kedja kapabel att hantera stora belastningar och säkerställa en jämn överföring av kraft från motorn till bakhjulet.

Kompatibla fordon

  • Suzuki GT 380 (1973-1979)
  • Ducati Supersport 750 SS (1973-1974)
  • Yamaha XS 650 (1975-1982)
  • Kawasaki KH 400 A (1976-1978)
  • Suzuki GS 400 (1977-1983)
  • Honda CB 650 C (1980-1983)
  • Ducati Indiana 650/750 (1986-1990)
  • Och många fler modeller från dessa märken.

Den specifika konstruktionen och materialvalet gör RK XW-RINGK 530XRE/104 kedjan lämplig för både touring och sportkörning. Oavsett om du kör på landsvägen eller deltar i racerlopp, kommer denna kedja att ge pålitlig prestanda och lång livslängd.

Tekniska specifikationer:

Tekniska Data:
Steg:   530
Längd:   104 Länkar
O-ring typ:   XW-Ring
Tillverkare:   RK
Typ:   XRE
Konstruktion:   Öppen
Draghållfasthet
(kg)
:   4400 kg
Färg - Yttre plattor:   Vanligt Stål
Färg - Inre plattor:   Vanligt Stål
Anslutningslänk typ:   Hålrivets länk
Produkt på rulle:   725.10.91
Lämplig Solid Rivet Link:   725.11.51
Lämplig Hollow Rivet Link:   725.11.50

GTIN: 4935531513810 | MPN: 794.05.25

Vid byte av kedjan rekommenderas det att kontrollera och eventuellt byta kedjeskivorna för att säkerställa optimal funktion och livslängd av det totala drivsystemet.

Se den kompletta listan av fordon som delen passar på, nedan:

Denna MC-reservdel passar på följande motorcyklar:

Motorcykel MärkeMotorcykel ModellMotorcykel Årsmodell
DucatiIndiana 6501986
DucatiIndiana 6501987
DucatiIndiana 7501986
DucatiIndiana 7501987
DucatiIndiana 7501988
DucatiIndiana 7501989
DucatiIndiana 7501990
DucatiSupersport 750 SS1973
DucatiSupersport 750 SS1974
HondaCB 1100 F1983
HondaCB 1100 F1984
HondaCB 1100 R1981
HondaCB 1100 R1982
HondaCB 1100 R1983
HondaCB 650 C1980
HondaCB 650 C1981
HondaCB 650 SC1982
HondaCB 650 SC1983
HondaCB 750 C1981
HondaCB 750 C1982
HondaCB 750 C1983
HondaCBX 550 F1982
HondaCBX 550 F1983
HondaCBX 550 F1984
HondaCBX 550 F21982
HondaCBX 550 F21983
HondaCBX 550 F21984
KawasakiKH 400 A1976
KawasakiKH 400 A1977
KawasakiKH 400 A1978
KawasakiZ 400 F1984
KawasakiZ 440 A1980
KawasakiZ 440 A1981
KawasakiZ 440 A1982
KawasakiZ 440 A1983
KawasakiZ 550 F1982
KawasakiZ 550 F1983
KawasakiZ 550 H1982
KawasakiZ 550 H1983
KawasakiZ 650 SR1979
KawasakiZ 650 SR1980
KawasakiZR 550 A1983
SuzukiGS 4001977
SuzukiGS 4001978
SuzukiGS 4001979
SuzukiGS 4001980
SuzukiGS 4001981
SuzukiGS 4001982
SuzukiGS 4001983
SuzukiGS 400 E1978
SuzukiGS 400 E1979
SuzukiGS 400 E1980
SuzukiGS 400 E1981
SuzukiGS 400 E1982
SuzukiGS 400 E1983
SuzukiGS 4501980
SuzukiGS 4501981
SuzukiGS 450 E1980
SuzukiGS 450 E1981
SuzukiGS 450 S1980
SuzukiGS 450 S1981
SuzukiGS 450 T1981
SuzukiGS 450 T1982
SuzukiGS 450 T1983
SuzukiGS 450 TU1981
SuzukiGS 450 TU1982
SuzukiGS 450 TU1983
SuzukiGSX 400 E1980
SuzukiGSX 400 E1981
SuzukiGSX 400 FE1981
SuzukiGSX 400 FE1982
SuzukiGSX 400 FE1983
SuzukiGSX 400 S1980
SuzukiGSX 400 S1981
SuzukiGT 3801973
SuzukiGT 3801974
SuzukiGT 3801975
SuzukiGT 3801976
SuzukiGT 3801977
SuzukiGT 3801978
SuzukiGT 3801979
SuzukiGT 7501977
SuzukiGT 7501978
SuzukiGT 7501979
YamahaXJ 5501981
YamahaXJ 5501982
YamahaXJ 5501983
YamahaXJ 5501984
YamahaXS 4001980
YamahaXS 4001981
YamahaXS 4001982
YamahaXS 6501975
YamahaXS 6501976
YamahaXS 6501977
YamahaXS 6501978
YamahaXS 6501979
YamahaXS 6501980
YamahaXS 6501981
YamahaXS 6501982
YamahaXS 6501983
YamahaXS 650 SE1980
YamahaXS 650 SE1981
YamahaXS 650 SE1982
YamahaXS 650 SE1983
ZZZZ 0